Google Visualization API Sample

Nyheter

Ny version av MMS Reklamanalys

Idag släpper MMS en ny version av verktyget Reklamanalys där man kan analysera reklamkampanjer som gått online.

Enligt en tidigare kommunicerad plan lanseras idag en vidareutvecklad version av MMS Reklamanalys, ett verktyg för att analysera onlinevideokampanjer i målgrupper.

– Vi har tagit intryck från branschen, kompletterat och gjort verktyget mer användarvänligt, säger MMS Onlinechef Mats Lindkvist.

Nytt i denna version är bland annat att man kan köra fram data för flera målgrupper samtidigt och att man får en bättre översikt av de resultat som verktyget räknar fram.

Den nya versionen är tillgänglig för MMS befintliga kunder. Kontakta Mats Lindkvist om ni vill veta mer om MMS Reklamanalys, få en demonstration eller göra en beställning.

MMS Reklamanalys

Befintliga kunder kan behöva trycka ctrl + F5 första gången verktyget startas för att uppdatera eventuell cashning på er dator.

Posted in: Nyheter

Leave a Comment (0) →